SupportBox

Přihlaste se


Zapomenuté heslo


14 dní zdarma, bez omezení

Zaregistrovat

Novinky v SupportBoxu

Novinka Tlačítkový chatbot – Stav objednávky pro Shoptet
Tlačítkového chatbota už nejspíš znáte. Ale věděli jste, že si můžete napojit svůj Shoptet a chatbot po vyplnění e-mailu a čísla objednávky, odpoví zákazníkovi, v jakém stavu je jeho objednávka. Další uvolnění rukou pro vaše operátory zákaznické péče. 
10. 7.
Novinka Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi
Z live chatu, který nemá žádnou odpověď od živého operátora, se nově může automaticky vytvořit nový e-mailový ticket. No není to skvělé?
3. 7.
Novinka Emoji v editoru
Využíváte ve svých zprávách emoji? Nyní je už nebudete muset kopírovat odjinud a můžete využít nabídku smajlíků přímo v editoru.
6. 3.