Novinky v SupportBoxu
                                    Novinka                                    Nastavení klávesy pro odeslání zprávy na live chatu
                                    
                            
                                        U live chatu si můžete nastavit, jakým způsobem chcete odesílat svou zprávu klientovi. Zda zvolíte pouze klávesu Enter, nebo Ctrl/CMD + Enter je už jen a jen na vás.
                                    
                                17. 7.
                        
                                    Novinka                                    Tlačítkový chatbot – Stav objednávky pro Shoptet
                                    
                            
                                        Tlačítkového chatbota už nejspíš znáte. Ale věděli jste, že si můžete napojit svůj Shoptet a chatbot po vyplnění e-mailu a čísla objednávky, odpoví zákazníkovi, v jakém stavu je jeho objednávka. Další uvolnění rukou pro vaše operátory zákaznické péče. 
                                    
                                10. 7.
                        
                                    Novinka                                    Automatické vytváření e-mailových ticketů z chatů bez odpovědi
                                    
                            
                                        Z live chatu, který nemá žádnou odpověď od živého operátora, se nově může automaticky vytvořit nový e-mailový ticket. No není to skvělé?
                                    
                                3. 7.